loading...
من و تو کمپ
FaRzAd بازدید : 404 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

پیامک ها و شوخی های طنز و خنده دار 19 آذر 1393

* برگرفته از شوخی های منتشر شده در شبکه های اجتماعی *

عکس نوشته طنز

دختر خانمى که 50 تومن پول شال میدى!
.
.
.
خدا وکیلى یه جورى شالو سرت کن لااقل 15 تومنش رو سرت باشه!!!

*****

شاید باورتون نشه به پسره میگم برو از بازار وایبر رو بگیر نصب کن. از میدون پانزده خرداد زنگ زده میگه من بازارم. کدوم مغازه برم؟!!
سهراب قایقت جا داره داداش؟
منم سوار کن!

*****

ﻻﻣﺼﺐ ﺑﻌﻀﻲ ﭘﺴﺮﺍ ﻃﻮﺭﻱ
ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ
ﺻﻮﺭﺗﻲ ﺻﻔﺎ ﺩﺍﺩﻥ
ﻛﻪ ﺍﺩﻡ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ
.
.
.
.
ﺗﻮ ﻟﺒﺎﺱ ﻋﺮﻭﺱ ﺑﺒﻴﻨﺘﺸﻮﻥ …
ﻭﺍﻻﺍﺍﺍﺍ ﺑﺨﺪﺍ

*****

دیروز دو تا “نون” گرفته بودم با نیم کیلو “گوجه”
ملت بدجور نگام میکردن .
.
.
.
به نظرتون چرا؟

*****

پسره لب ساحل 2000 تومن داده 30 ثانیه اسب سوار شده بعد عکس گرفته و زیرش نوشته :
.
.
.

بهترین لحظات زندگیم وقتیه که سرگرم سوار کاری ام !!!!!!!!!!!!!!!!

*****

تا حالا واستون پیش اومده ….
وقتی دارین پست عاشقانه میذارین،
ازخیسی کیبوردبفهمین دارین گریه میکنین؟
.
.
.
.
واسه من ک پیش نیومده!این لوس بازیا چیه!؟
یخورده واقع بین باشید!!!

*****

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ
این جوک رو تو صفحه دکترا دیدم، خودشون که خیلی میخندیدند!!!
بخند کلاس داره

*****

یه روز یه خیار شور، شورشو درمیاره میشه خیار!
الله اکبر، از وجود این همه نمک در من …

*****

ﺳﻨﮕﮏ ﺳﺎﺩﻩ 800
ﮐﻨﺠﺪﯼ 850
ﺩﻭﺭﻭ ﮐﻨﺠﺪی 1000
ﭘﺮﮐﻨﺠﺪ 1300
برشته پر کنجد 1800
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﭘﺸﻦ ﺩﺍﺭﻩ، ﺑﻨﺰ تو آلمان نداره!!

*****

وقتی برای یه مسواک 10 هزار تومن پول بدی
این دندون هستش که برای مسواک ضرر داره!!!

*****

یه لیف دارم که 7 ساله دارم ازش استفاده میکنم
اینقد با تجربه س که خودش میدونه کجا رو سفت بکشه کجا رو شل کنه!

*****

این که میوه های کشور های استوایی رو میارن یه کشور دیگه اصن خوب نیس!
ما یه چی تو مایه های آناناس خریده بودیم
مثل بُــــز نگاش می کردیم همینجوری
دفترچه راهنما هم نداشت!

*****

اگه زنت زیادی می پرسه چنتا دوسم داری؟
بگو اندازه یک کیلو خاک شیر
اینا بی کارن
میرن میشمرن
تا چند ساعت آرامش داری!!!

*****

داغونم ، مثل یک مشهدی که تو قرعه کشی بانک
بلیط رفت و برگشت به مشهد برنده شده!

*****

سال دیگه سوال امتحان تاریخ سوم دبیرستان
خواستگاران که بودند و چه کردند و چرا منقرض شدند؟!

*****

چیزی که تو بچگی فکرمو مشغول میکرد این بود که چرا ارواح تو فیلم ها
از دیوار رد میشن اما تو زمین فرو نمیرند!؟

*****

از عجایب زبان فارسی
جای خالی را با یکی از کلمات (بله/خیر) پر کنید
آیا شما عقل ندارید؟
…… ندارم!
عمرااااا کسی بتونه جواب بده

*****

ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ﺩﺳﺘﻢ ﺷﮑﺴﺘﻪ
ﺗﻮ ﻭﯾﻼﻣﻮﻥ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﮐﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪﻡ
ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺮﻡ ﺍﺯ ﻣﺎﺯﺭﺍﺗﯽ ﻡ ﺁﯾﻔﻮﻥ سیکسم ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯ ﺷﺎﻣـــﭙﺎﯾﻨﻤﻮﻥ ﻋﮑﺲ ﺑﮕﻴﺮﻡ ﭘﺎﻡ ﺳﺮ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ
ﺩﺳﺘﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﻣﻴﺰ ﺑﻴﻠﻴﺎﺭﺩﻣﻮﻥ، ﺷﮑﺴﺖ
ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ؟؟
ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯾﻢ
ﯾﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻡ؟

*****

منم میتونم عکسمو با عشقم بذارم زیرش بنویسم همین الان یهویی!
اما بقیه عشقام میفهمن خون و خونریزی میشه..
میفهمییییییییییییییی؟؟؟خون و خون ریزی…!
منم که طرفداره صلح

*****

دقت کردین!؟
ثابت کردن اینکه یه نفر تو خواب خروپف میکنه از اثبات قتل سخت تره!

*****

احساسم در کلمات جا نمی شود عزیز
ای کاش بودی …
می زدم لهت می کردم...

*****

یه هورمونی هست به اسم هورمون خوب که چی بشه
که گند میزنه به هورمون اراده

*****

اگر دیدی درختی بر جوانی تکیه کرده تعجب نکن
این روزا همه شاخ شدن!!!

*****

دوست بدار حتی آنان که قلب تو را شکسته اند
ببخش حتی آنان را که به تو خیانت کرده اند
و امید بده حتی آنان را که تو را ناامید کرده اند
و یقین داشته باش که حتما بدبخت میشی!!!

*****

من اگه مخترع بودم…
هیچى دیگه همین که مخترعم خودش کلیه!
دیگه چیزیم اختراع نمیکردم کلا با همین معروفیتش حال مى کردم

*****

دو تا از مهم ترین قانون های زندگی
قانون اول: برای شروع هیچوقت دیر نیست
قانون دوم: یه وقتم دیدی دیر بود

*****

تنگه هرمز
همسر هرمز درحال پوشیدن شلوار در اطاق پورو!

*****

دقت کردی…
خود ساعت 6 راضی نیست اینقدر هوا تاریک بشه اما مجبوره!

*****

واسه من تنها چیزی که خاص بود
خوردن چیپس فلفلی با ماس بود

*****

تو این هوای سرد زمستونی حال میده بری با عشقت تو پارک بشینی
بعد مثله قله های سرافراز آلپ و هیمالیا دوتاتون یخ بزنید.

*****

قانون اول دانشجویان دختر:
دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است
این روز رو به صورت گل منگلی های دانشگاه تبریک عرض مینماییم!

*****

“اگه اولش به فکر آخرش نباشی، آخرش به فکر اولش میفتی”
بین این جمله، دانشجو و آخر ترم یه قضیه ظریفی هست که
اثبات آن بر عهده دانشجویان عزیز می باشد!

*****

لذتی که در خوابیدن سرِ کلاسِ درسِ سه واحدیِ سختِ استادِ هست،
تو خوابیدن لای پر قو در کنار سواحل آنتالیا نیست . . .
حالا لذت قبولی با تقلب توی همون درس بماند، اصن کلمات در توصیفش عاجزند!
تبریک روز دانشجوی مارو پذیرا باشید!

*****

دانشجوی عزیز!
دوست تحصیل کرده ی من!
شمایی که فردا میخواین دکتر مهندس این مملکت بشی!
واقعا نمیدونی تو کلاس باید موبایلت رو خاموش کنی؟ نمی بینی خوابیم سر کلاس؟

*****

یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت
امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم!
فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود:
نخورید؛ مایع ظرفشویی
نخورید؛ سمِ گلدون
نخورید؛ جرمگیر توالت
زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم؟
گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله
اونیکه نوشته مرگ موش، توش گزه
اونیکه نوشته صابون، توش شکلات!
رفیق بى کلک مادر؟؟

*****

 

منبع: من و تو کمپ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 2,695
  • بازدید سال : 56,334
  • بازدید کلی : 666,565