loading...
من و تو کمپ
FaRzAd بازدید : 285 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

پیامک های عاشقانه و جملات احساسی 17 آذر 1393

* برگرفته از جملات منتشر شده در شبکه های اجتماعی *

عکس نوشته عاشقانه

ســـرد خـــواهـــد شـــد روزهـــایـــت بـــی آغـــوش مـــن
بــــر تــــن کـــن دروغ هـــایـــی را کـــه بـــافـــتـــی !

*****

دلم خیلی پر است....ماشه زبانم را بکشم .... خیلی ها قربانی میشوند....

*****

"هيچگاه فكر نمي كردم فاصله ي بينمان آنقدر زياد شود كه...

تو بيخيال زندگي كني...

و من با خيالت،

بي خيال زندگي شوم!!!"

*****

خدايا..
او جان من است!
جان مرا ب لبم برسان!..!

*****

ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ
ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﯿﺪﻫﺪ ! ﺁﻣﺪ ﺭﻓﺖ ﻭ
ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺩﺍﺩ....

*****

لــبــخــنــد بـــزن…!

عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…

اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…

حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…

*****

ساعت ها را بگذارید بخوابند! بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست...!!!

*****

چـــه شــبـــــ ســـاکــتـــی ســتـــــ
گـــویــــے کـــســـے در دنـــیــــا نــیــســتـــــ
یـــا شـــایــــدم . . .
دیــگـــر کـــســـے در دنــیــــای مـــن نــیــســـتـــــ

*****

گرگها هميشه زوزه نميكشند

گاهي هم می گويند: دوستت دارم
و زودتر از آنكه بفهمی بره ای
ميدرندخاطراتت را
و تو ميمانی با تنی كه بوی گرگ گرفته.....!

*****

هر بار که تو را یاد می کنم گم می شود تکه ای از من در من!!!
همین روز هاست که تمام شوم...

*****

کل دنیا را هم که داشته باشی...

بازهم دلت میخواهد بعضی وقتها....فقط بعضی وقت ها

اصلا برای یک لحظه هم که شده....

"همه ی دنیای یک نفر باشی"

*****

می تــرسم...!
می ترسـم تـــو بیایی ،
ولـی مـــن بــــه نــداشتنت عـادت کـرده باشـم . . .

*****

عشق فراموش کردن نیست ، بخشیدن است...
گوش کردن نیست ، درک کردن است...
دیدن نیست ، احساس کردن است...
جا زدن و کنارکشیدن نیست ، صبرکردن و ادامه دادن است...
حتــی تنــها....

*****

بخاطر تو التماس كردم با لبهايي كه "حتي خواهش هم بلد نبودن"

*****

تو شبیه آخرین سیگار پدرم هستی
که برای همیشه ناتمام ماند
اینگونه است که می ترسم
بمیرم و...
برای آخرین بار نبوسیده باشمت....

*****

همه دردم این بود...
عشقش بودم...
وقتایی كه عشقش نبود!...

*****

باید دنبال الفبایی دیگر بود
الفبایی که بتواند احساسات را نیز بیان کند
شاید فاصله ها نگذارند احساساتمان را با بوسه بیان کنیم...

*****

ببین چقدر در هم حل شده ایم تو قهوه میخوری من خوابم نمی برد...

*****

عشق من
این روزها هوا پر شده از آرزوهای خوب
که برایت به بادها سپرده ام
کاش پنجره ات باز باشد

*****

تو ماه را
بیشتر از همه دوست می‌داشتی
و حالا ماه هر شب
تو را به یاد من می‌آورد
می‌خواهم فراموش‌ات کنم
اما این ماه
با هیچ دستمالی
از پنجره‌ها پاک نمی‌شود!

*****

بگو باد ها نوزند...توکه کنارم باشی دلیلی ندارد انها عطر تنت را به من ارمغان بیاورند...

*****

روی مرز باریکی هستم جایی ک دلم نه بودنت را میخواهد نه نبودنت را...

*****

میبینی چی به روزم عشق اوورد منی ک گرگ بارون دیده بودم
تموم لحظه های این عذابو از اشوب نگات فهمیده بودم...

*****

هرگاه به کسی که به نوعی درباره ما بدی روا داشته ، خوب نگاه کنید ، فرشته ای را می بینیم که در وجودش سقوط کرده است .

*****

اشتباه می‌کنند
بعضی‌ها
که اشتباه نمی‌کنند !
باید راه افتاد …
مثل رودها که بعضی به دریا می‌رسند،
بعضی هم به دریا نمی‌رسند
رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد …!

*****

نتیجه زندگی، چیزهایی نیست که جمع میکنیم
بلکه قلبهایی است که جذب میکنیم

*****

مردانگی آنجاست ...
جایی که پسر بچه ای هنگام بازی برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش رابخورد .. نقش فروشنده رابازی کرد ...

*****

من آمده ام تا به ابد مال تو باشم
پرواز کنى ؛ پر بزنم ؛ بال تو باشم

چون سایه که در هر قدمش بوده کنارت
بگذار که هر لحظه به دنبال تو باشم

چون یکّه سوارى که از آینده ى فنجان
با اسب سفید آمده ؛ در فال تو باشم

بگذار که از بین دو ابروى کمانت
تیرى بزنم فاتح تک خال تو باشم

یک لحظه که گریان بشوى یا که بخندى
یک لحظه که من باشى و من مال تو باشم

دلگیر نشو ، اخم نکن ، تا که بمانم
من آمده ام تا به ابد مال تو باشم ...

*****

ﻭﺿﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺩﻝ ﺩﮔﺮ، ﺑﻪ ﺁﺑﺮﻭﯼ ﻋﺎشقی
ﺍﺫﺍﻥ ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﺍﯾﺴﺘﺪ ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻋﺎشقی
ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﻝ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺳﯿﻨﻪ ﭘﺮ ﺷﻮﺩ
ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﺟﺴﺖ ﻭﺟﻮﯼ ﺣﻖ ، ﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﮐﻮﯼ ﻋﺎشقی
ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺪ ﺩﻋﺎﯼ ﺩﻝ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﻋﺮﺷﯿﺎﻥ ﺭﺳﺪ
ﺭﺳﺪ ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪﺵ ، ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻋﺎشقی...

*****

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 484
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,056
  • بازدید ماه : 2,056
  • بازدید سال : 55,695
  • بازدید کلی : 665,926